Aff dä Bauschdell….

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    Melde dich doch ganz einfach, schnell und kostenlos an. Anschließend stehen dir alle Funktionen im Forum zur Verfügung.

    • Aff dä Bauschdell….

      Gesdern is mir däi Idee kommä und ich hob mir däi Männlä im Modelleisnboohnloodn kaffd. Duo is däs Ergebnis…

      Mondooch fräi um 7er. Dä Hans gäid in sei Ärberd und soll däi Nodl vom Bladdnschbüller super machn. Wäi er su aff derer Ladern schdäid, kummd ihm ä Idee. Däi Bugglerei schbor iich mir, hull die Kollegn und mir wechsln des kombledde Sysdem. Duo hommer ja ä boor Schbezialisdn…däi ärbern und ich bin ner blous fir die Koodinazion zuständi.



      Nach 2 Stund sins nou alle vor Ord und legn los. Dä Hans stäid äff seiner Ladder und gibt oo wäi zäiä naggäde Nechä: " hobb haud draff, ich wüll fei dou ned iibernachdn. Der Schorsch äff seim Schdabbler schläft fast ei….Äi Hans, wennsd mahnst , dann nimmst du dän Bello und schausd dass däi Schraum aafbringst…..bläidl ! Horch Fredla warum Schwizdn su, ma kennd grod maaner, du ärbersd wos……?! Is scho rächd Hansl, ich schwidz wäi ä Sau und du rädsd bläid däher. Äi Schörsch schlouf ned ai äff diem Schdabbler! Legg miich am Oorsch Dieter und schau dasd däi Schraum aafbringsd!
      Irgendwann wärn däi Boschn des Sysdem scho ferdi ausgwexeld hoom….
      Ä schäins Wohnend wünsch iich eich alle !!
      Dateien
      ...einen Scheiss muss ich....
    • Na, ka sturzfliegender Geier ;)

      Sooo, ein Arbeitstag ist um !! Nun das Ergebnis der frotzelnden Kollegen….

      So, etz is scho 6er ohmd und dä Hans schdäid immer nu aff seiner Ladder und budzd in Dreeg vo seine Handwergwerkollegn wech. Däi Baraber homm ihr Ärberd gmachd und hoggn scho im Wärdshaus ! So fir siich dengd er siich; häddi däi Nodl budzd wär iich in anner bis zwaa Schdund ferdi gween. Suu wor iich dä eschde und bin dä lezde aff derer Bauschdell. Dou hobbi miich schäi väoschd.
      …und däi Moral vo derer Gschichd... ???? Faulheid schüzd vuur Ärberd nichd !!!

      Obber schäi homms des Sysdem gwexld.
      Dateien
      ...einen Scheiss muss ich....

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Bunterhund ()

    • Früh um 7 Uhr, im Büro vom Chef ( dä Aldä ) klingelt das Telefon !! Der Anrufer legt sofort los und schildert sein Problem: Hilfe kommen Sie schnell, der Bürobertrieb steht !! Der Tacker ist defekt, da hat sich was gezwickt! Der Alde holt die Jungs zusammen und erklärt die Dringlichkeit des Einsatzes. Also los. Stapler verladen, Werkszeug geschnappt und im Eiltempo zum Einsatzort. Dort….ein Bild des Grauens ;-))) Eine Klammer ist schwerst verbogen und da hilft nur noch rohe Gewalt!! 3 Mann an die Hämmer, Schorsch sitzt auf dem Stapler und der Adle ( Chef ) schaut zu….ähhh sorry…. leitet das Unternehmen!!
      Nun in Nürnberger Dialekt:
      Fräi um 7er, im Bürro vom Aldn, schellt des Delefon. Dä Orufer derzühld sei Problem: Hüllfe, Kummers schnell, dä Bürrobedrieb schdäid !! Dä Dagger is hii, dou hod si wos zwiggd ! Dä Alde hulld seine Leid zam und erzähld inner däi Gschicht, wäi des Bräsierd. Also auf gäids. Schdabbler verlodn, Wergzeich schnabbm in im Gallobb zum Einsadz. Dordn…ä Bild zum färchdn. Ä Glammer ist brudol verbugn und etzädlä hülft blous nu rohe Gwald. 3 Männer am Bello, dä Schorsch hoggd aff sein Schdabbler und dä Alde glozd bläid….ahhh endschuldigung….koodinierd des Undernehmä.
      Dateien
      • Tacker1.jpg

        (195,84 kB, 173 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • Tacker2.jpg

        (120,55 kB, 156 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      • Tacker3.jpg

        (157,84 kB, 154 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      ...einen Scheiss muss ich....
    • @Manu, ich musste schon abbrechen und mal tief durchschnaufen, sonst hätte ich nen Koller gekriegt. Der Typ mit der Leiter ist eine Herausforderung. Man muss den zusammen mit der Leiter hinstellen und das erfordert wirklich eine ruhige Hand. Die Figuren sind so fein , da bricht sofort der Arm , das Bein usw. ab. Hier als Größenvergleich, mein Daumen und die Figuren.


      @Peter, naaa nix Mopped. Dou is doch ä Säsongkennzeign draff ;) vo Abrl bis Ogdober.
      Dateien
      • P1070532.jpg

        (145,21 kB, 80 mal heruntergeladen, zuletzt: )
      ...einen Scheiss muss ich....